Trendyol, Kasım Kampanyalarıyla Yurt Dışı Pazarlarda Da İşlerini Büyüttü
Trendyol, bu yıl Süper Alışveriş Günleri ve Efsane Günler kasım kampanyalarını Türkiye’nin yanı sıra Azerbaycan, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Bahreyn, Umman, Almanya, Avusturya, Romanya, Yunanistan, Macaristan, Çekya ve Slovakya’da eş zamanlı olarak gerçekleştirdi. Bu kampanyalar sayesinde e-ticaret ve mikro ihracat hacmi artarken, Trendyol satıcılarının iş hacmi hem Türkiye hem de yurt dışı pazarlarda genişledi. Aynı zamanda kampanya süresince Trendyol, iş ortaklarına pazarlama, lojistik ve finansman erişimi gibi birçok destek de sağladı.
Kasım kampanyası boyunca 25 milyon günlük aktif kullanıcıya ulaşan Trendyol’un, e-ihracat yapan satıcı sayısı 90 bine ulaştı. Trendyol sadece Kasım ayında 250 milyon yurt dışı ziyareti aldı.
Türkiye’den en fazla alışveriş yapılan iller Bursa, Antalya ve Kocaeli olurken, yurt dışı pazarlarda en yüksek talep Bakü, Riyad ve Bükreş’ten geldi. Trendyol üzerinden kampanya süresince toplamda 120 milyon ürün satıldı. Uygulama, kasım kampanyaları boyunca 10 ülkede en çok indirilen uygulama olma unvanını elde etti. En fazla e-ihracat yapılan iller ise Kocaeli, Bursa ve Kayseri olarak belirlendi. Moda kategorisi en çok talep gören ürün grubu olurken, tencere Körfez’de, ev tekstili ve ev içi düzenleyiciler Doğu Avrupa ve Azerbaycan’da en popüler seçim oldu. Özellikle saklama kapları, yurt dışı pazarlarda en çok talep gören ürünler arasında yer aldı.